PERHATIAN: Anda tercari-cari Madu 100% Asli yang berkualiti?

Madu Asli Berkualiti tanpa Campuran Bahan Asing

“100% Madu Asli dan hanya terdapat di kawasan pergunungan Hadramawt diimport dari Yaman!”

Kini dah tak perlu pening kepala lagi!

Ustaz Haslin-duta-rayhanahmadu

Tengok sekejap video ni..

Anda ada Masalah

Dah merata-rata cari Madu Asli tapi semuanya:

N

Madu Bercampur

Rasa madu yang cair dan manis macam gula. Hmm.

N

Madu Tak Asli

Semua dipasaran kebanyakan tidak asli dan tiada pengesahan kandungan yang tepat.

N

Tidak Yakin Dengan Keaslian

Hilang kepercayaan disebabkan tiada pengesahan khasiat madu dari makmal.

Dah cuba macam-macam Madu tapi..

Kebanyakannya tak menepati kriteria…

Nak berubat secara selamat dengan mengamalkan makanan sunnah tapi sukar nak cari yang betul-betul Madu Asli.

Susahnya nak selesaikan masalah ni kan? 🙁

Kisah Kami

Cerita Bermula..

Diasaskan pada tahun 1979, Madu Sidr dan Sumur keluaran jenama Rayhanah telah dipercayai sejak turun-temurun dengan standard piawaian kualiti yang ketat.

Jenama Rayhanah adalah sebuah perniagaan yang bukan berasaskan keuntungan semata-mata.

Tujuan utamanya adalah untuk berkongsi kebaikan yang mendalam tentang Madu Sumur kepada mereka yang ingin mendapatkan manfaat perubatan dan pemakanan dari makanan sunnah tersebut.

Memperkenalkan!

Rayhanahmadu-RAMADAN_PROMO_MADU_Sumur-1kg

Sumur Premium (Yemeni Honey)

Keistimewaan madu lebah Yaman adalah kerana pokok-pokoknya yang terpelihara di kawasan pergunungan Hadramawt.

Manakala lebah yang menghasilkan madu Sumur di pergunungan Hadramawt itu pula jenis lebah yang khusus memakan bunga Sumur sahaja.

Kelebihan Madu Rayhanah

Apa yang bagus dengan produk kami?

tak-melekit-demanis-beauty

Likat

check-demanis-beauty

100% Madu

tak-berminyak-demanis-beauty

Diiktiraf SIRIM

serum-mudah-dibawa-demanis-beauty

Bersih & Kualiti Tinggi

Kenapa Pilih
Sumur Premium (Yemeni Honey)?

Kenapa korang perlu cuba produk kami?

Rayhanahmadu-RAMADAN_PROMO_MADU_Sumur-1kg
Rayhanahmadu-RAMADAN_PROMO_MADU_Sumur-500g

Keistimewaan madu lebah Yaman adalah kerana pokok-pokoknya yang terpelihara di kawasan pergunungan Hadramawt.

Manakala lebah yang menghasilkan madu Sumur di pergunungan Hadramawt itu pula jenis lebah yang khusus memakan bunga Sumur sahaja.

Pengumpulan madu lebah pula diusahakan secara tradisional. Dengan mengambil kira kebersihan selenggaraan bagi menjaga kualiti madu menjadikan madu lebah dari negara Yaman sangat bernilai tinggi kualitinya.

N

Anti Bakteria

N

Zat

N

Sukrosa Tinggi

Siapa Yang Sesuai Gunakan
Sumur Premium (Yemeni Honey)?

Anda dalam golongan ni:

check-demanis-beauty

Nak Jaga Kesihatan

check-demanis-beauty

Nak Mencegah Penyakit

check-demanis-beauty

Nak Tenaga

check-demanis-beauty

Nak madu original tanpa bahan campuran

Khasiat dan Kebaikan

Keistimewaan madu lebah Yaman adalah kerana pokok-pokoknya yang terpelihara di kawasan pergunungan Hadramawt.

Manakala lebah yang menghasilkan madu Sumur di pergunungan Hadramawt itu pula jenis lebah yang khusus memakan bunga Sumur sahaja.

Pengumpulan madu lebah pula diusahakan secara tradisional. Dengan mengambil kira kebersihan selenggaraan bagi menjaga kualiti madu menjadikan madu lebah dari negara Yaman sangat bernilai tinggi kualitinya.

Rayhanahmadu-RAMADAN_PROMO_MADU_Sumur-1kg

Mudahnya Amalkan
Sumur Premium (Yemeni Honey)

Yang best sangat tentang produk kami ianya semudah..

tak-melekit-demanis-beauty

Buat Tempahan

tak-berminyak-demanis-beauty

Terima Tempahan

check-demanis-beauty

1-2 Sudu Sehari

Testimoni

Apa kata mereka yang telah mengunakan Sumur Premium (Yemeni Honey).

BERITA GEMBIRA UNTUK ANDA!

Dapatkan PAKEJ sempena RAMADHAN yang hanya ada di laman ni sahaja.

Jom dapatkan PAKEJ BERBALOI ni klik butang TEMPAH SEKARANG untuk menempah!

Tawaran Akan Tamat

"
Rayhanahmadu-RAMADAN_PROMO_MADU_Sumur-1kg

SET BERBALOI A

RM 290

❎ Free postage

De'manis-beauty-serum-24kgold-(2)

SET BERBALOI B

RM310 RM 290

✅Free postage (RM8)

Jimat RM20!

De'manis-beauty-serum-24kgold-(2)

SET PREMIUM C

RM310 RM 290

✅Free postage (RM8)

Jimat RM20!

SOALAN LAZIM

Antara soalan yang ditanya oleh pelanggan kami.

Bagaimana cara Pengambilan?

Hanya amalkan 2-5 sudu setiap hari.

Adakah produk ini selamat digunakan?

Produk kami sah diperakui oleh SIRIM dan selamat digunakan.

Berapa lama kesan boleh dirasai setelah menggunakannya?

Kesan positif dapat seawal 1-2 minggu penggunaan. Mungkin berbeza mengikut jenis penyakit.

Boleh tak saya nak membeli secara terus?

Ya. Anda juga boleh menghubungi kami di talian WhatsApp Rayhanah.

Adakah lelaki boleh menggunakan produk ini?

Ya. Produk ini sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina.

© 2021 Rayhanah Madu Sdn Bhd (1147277-D) | Design by Pixellensa Studio